Win Cinder en een magnetische boekenlegger van Blossom Books!

Hieperdepiep! Ik ben jarig vandaag! Hoera :D.

Afbeeldingsresultaat voor gif party

Ik ben vandaag 24 jaar oud geworden, wat volgens mij een leeftijd is waarop veel goede dingen gebeuren. En dat wil ik met jullie vieren! Om die reden geef ik een exemplaar van Cinder en een handige magnetische boekenlegger weg waarmee je kan bijhouden waar je bent gebleven. Maar waarschijnlijk heb je die boekenlegger niet nodig, want Cinder is zo leuk dat je niet wilt ophouden met lezen.

Waar gaat Cinder over?

In een futuristisch Nieuw-Beijing leven mensen en androïden door elkaar. Cinder, een getalenteerde monteur, is een cyborg en daardoor een tweederangsburger. Ze woont bij haar valse stiefmoeder, die haar beschuldigt van de ziekte van haar dochter. Maar Cinders stiefzusje is geen uitzondering: er woedt een dodelijke plaag in Nieuw-Beijing, die de bevolking verwoest.

Als prins Kai opeens in haar werkplaats staat, verandert Cinders hele leven. En het laatste wat ze had verwacht, is dat ze het middelpunt van een intergalactische strijd zou worden. Cinder zal moeten kiezen tussen plicht en vrijheid, loyaliteit en verraad – maar om de toekomst van haar wereld te beschermen, zal ze eerst de geheimen uit haar verleden moeten ontrafelen.

Cinder is gebaseerd op het sprookje van Assepoester en het eerste deel van The Lunar Chronicles.
(bron: Blossom Books)

Om mee te doen, hoef je alleen maar een reactie achter te laten en mijn Facebookpagina te liken. Geef in je reactie op dit blogje antwoord op de vraag: ‘Zou je liever een cyborg zijn of elk uur van de dag een robot tot je beschikking hebben?’
Je mag me natuurlijk ook volgen op Twitter en Instagram, maar dat hoeft niet per se (al vind ik het stiekem wel erg leuk om foto’s van onze kat met je te delen). Je kan reageren tot woensdag 15 maart! Deze winactie is open voor Nederland en België.

Groetjes, Anneke

 

13 gedachtes over “Win Cinder en een magnetische boekenlegger van Blossom Books!

  1. Chantal zegt:

    van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!

    ik de dat ik liever robots tot me beschikking heb, dan kunnen die de rotklusjes uit mijn handen nemen en heb ik meer tijd om te lezen en andere leuke dingen.

    Like

  2. Sonja zegt:

    Gefeliciteerd met je verjaardag!! (:
    Ik heb zojuist je pagina geliked op Facebook. Het lijkt me erg gaaf (en handig) om altijd een robot tot mijn beschikking te hebben, hoewel het me ook gaaf lijkt een cyborg te zijn. Toch kies ik liever voor de robot, zodat ik zelf nog een vrij normaal leven kan leiden terwijl die robot alle vervelende dingen voor me doet! :p
    En als ik die robot dan echt zou krijgen, zou ik ik ‘m Logan noemen, puur omdat het kan :p (hopen dat het geen vrouwelijke robot is)

    Like

  3. Kayla zegt:

    Wauw wauw wauw, die wil ik echt heel graag winnen. Ik denk dat ik liever een cyborg zou willen zijn. Dat is toch gewoon supercool. Daarnaast kan je dan gewoon onderdelen van je lichaam vervangen wanneer ze stuk zijn. Een robot is ook wel cool natuurlijk, maar het maakt je wel weer afhankelijk.

    Gefeliciteerd met je verjaardag. Dat je nog veel mooiere cadeautjes krijgt, dan dat je nu weggeeft 😀

    Like

  4. Miekske Dingens zegt:

    Ik zou het liefst een robot ter beschikking hebben, wat zou dat toch handig zijn, eentje die ik kan laten poetsen, afwassen…. Of me een aangename massage geven…. Of kan dienen als boekvasthouder 🙂

    Like

  5. audreyendriekerels zegt:

    Gelukkige verjaardag!

    Ik zou liever een robot ter beschikking hebben. En dan zo liefst eentje die alle was en strijk doet😉… En een cyborg zijn lijkt e niet echt handig met al die metalen onderdelen. Dan kan je nooit meer op reis met het vliegtuig want je geraakt niet door de controles met al dat metaal😅.

    Like

  6. Nathalie zegt:

    Ik denk dat ik het liefst een robot zou hebben. De reden daarvoor is, dat als je een cyborg bent en er gaat iets mis of kapot dat je het zelf niet altijd kunt maken of oplossen. En een robot kun je, als je de skills hebt, zelf nog maken én een ribot lijkt me een onwijs handige hulp met veel dingen. Vooral als je chronisch ziek ben, zoals ik, en niet altijd alles zelf kunt doen. Zou het erg tof vinden als een robot me de huishoudelijke taken uit handen kan nemen. Alleen hoop ik natuurlijk niet dat de robots zich ineens tegen mensen gaan keren, zoals wat er gebeurt in I Robot. Alleen komt het in de film door überbot VIKI die alle robots overneemt en ze tegen de mensen opzet. Ik hou echt zo van robots, ben zwaar verliefd het boek en gelijknamige film Bicentennial Man met Robin Williams en de film A.I. (Artificial Intelligence) met Jude Law en Haley Joel Osment. Mijn favo cyborg is Seven of Nine uit Star Trek Voyager. ❤

    Like

  7. Sibrich zegt:

    Ik zou denk ik het liefst een cyborg willen zijn. Het is dat Cinder in haar wereld er niet echt fijn om word behandeld maar dat betekent niet dat er geen goede kanten aan zitten. Bijvoorbeeld kan een metalen been je extra kracht geven bij het rennen of een metalen hand waarmee je je boek kan vast houden zonder dat je kramp krijgt. Hmm dat lijkt me echt wel wat. Je zou er natuurlijk ook fantastische cosplays mee kunnen doen 🙂
    Oh en nog van harte gefeliciteerd!

    Like

  8. Veronique Janssen zegt:

    Heee leuke actie. Proficiat met je verjaardag!
    Ik zou graag een robot willen hebben. Lijkt me handig. Die zou dan voor mij de huishoudelijke taken doen en mij naar afspraken brengen. 😁

    Like

  9. Nora zegt:

    Ik realiseer me nu dat ik helemaal niet antwoord heb gegeven op de vraag!

    Zelf zou ik het niet erg vinden om een cyborg te zijn, zelfs wel handig misschien. Daarnaast zou ik me een beetje schuldig voelen als een robot alles voor me zou moeten doen, en ik zou me dood vervelen als ik niks te doen heb natuurlijk!

    Like

Geef een reactie

